zondag 15 juni 2014

Vestje voor aan het kledingrek....


Tijdens het stoffencircus in Doetinchem een mooie tricot gekocht. Een soort tye-dye geverfd in kleuren die ik wel mooi vind.

Bij Stylearc kreeg ik laatst een gratis patroon (ik kon kiezen uit twee patronen)  toen ik een patroon bestelde ik had Simone gekozen een patroon van een cardigan met slimme zakken.
Ik ben Vogue patronen gewend en ik moet zeggen dit patroon kwam op dik papier wat niet gemakkelijk stuk gaat en het werkte best prettig, de beschrijving erbij is beknopt maar was voor mij voldoende. 
Een snel tussendoortje..




en in de zijnaad en in de onderrand vastgestikt
de zakken worden middels een figuurnaad in het voorpand gelegd
ik weet het nog niet zeker maar ik aarzel of ik in de aanzetrand van de bies rondom kraaltjes zal vastzetten



Het is een lekker draagbaar vest in de goed kleuren past ook goed bij deze broek!!!







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten