zondag 15 juni 2014

Eenvoudig zelf gemaakt kledingrek.

Ik moet me in deze tijdelijke omgeving toch wel wat behelpen met de ruimte en met name de hulpmiddelen en de inrichting van de ruimte. Ik heb geen behoorlijke kniptafel en ik heb veel te veel in opslag gedaan wat ik hier nu node mis. Ook wil ik niet veel geld uitgeven aan tijdelijke zaken die ik later niet meer kan gebruiken. Dus als we iets nu aanschaffen dan doen we dat duidelijk met het oog op mijn toekomstige werkplek en omdat nog niet helemaal duidelijk is hoe dat er straks allemaal gaat uitzien ben ik voorzichtig.

Een aardig kledingrek paste wel binnen deze definities..ik zag er een in de Libelle.

Wat heb je nodig, 2 stukken rondhout (22 mm doorsnee en elke 2 meter lang ), 3 koperen hoekstukken (22 mm doorsnee) houtlijm en een zaag.(en natuurlijk een meetlint)

et voilà



een eenvoudig echter functioneel kledingrek


de onderkant, de stok die uitsteekt functioneert ook als balns 
de bovenkant



er kan niet heel veel op, dit voorkomt dat je met teveel stukken tegelijk bezig bent.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten