woensdag 4 december 2013

Trenchcoats...

  
Variaties op Marfy 1038, leuk om  te doen maar nu weer tijd voor wat anders..... 
 
 
 
 
 
de eerste...
 
 
mag ik ook zo'n jas????
 

nog eentje dan om het af te leren....
De blauwe jas is van Taslan, die ik bij Textielstad in Tilburg kocht. Omdat ik hem toch wat dun vond heb ik ook hier alle patroondelen met een plakbare geweven doek van First in Line verstevigd. Er komen nog turquoise knopen op en mijn zus gaat nog iets borduren op de jas, anders is 'íe zo saaaaaai.....

Het lijkt hier wel een atelier......

voor mijn belevenissen tijdens het maakproces:


deel 1
deel 2
deel 3

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Weet je, de eerste is het lastigste daarna is het eigenlijk gewoon productie draaien want je hebt alles al uitgedacht de eerste keer...

      Verwijderen
  2. een hele uitdaging ; lijkt me dat !
    Mooi bedacht/gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen